۱۳۸۶ خرداد ۱۶, چهارشنبه

مثل سگ

معنی این چیزایی که من میبینم چیه؟ من دارم حس میکنم که دارم دیوونه میشم ٫ بی طاقتم حال ندارم هرروز همون ساعت خوابای خیلی بد و گریه داری میبینم که همش دارم گریه میکنم ولی ....... خدایا من چم شده؟ من میترسم بد جوری میترسم ٫ خدایا چی داره میشه ؟ خودت میدونی که دیگه نمیکشم پس چرا تموم نمیشه ؟ شاید من دارم میمیرم نمیدونم آدمایی که دارن میمیرن مثل من میشن؟ وای خدایا من چه قدر بی کس موندم .....  هیچی نمیدونم حتی الانم فکرمیکنم که خوابم ٫ من نمیدونم حتی چه آرزویی داشته باشم. من به یه جا احتیاج دارم که آرامش بگیرم ولی ندارم ٫ وای من چه قدر کمبود دارم؟ واقعا من دیوونم اینو حس میکنم ٫ من خیلی میترسم من مثل سگ میترسم


۵ نظر:

  1. اخرين لحظه ي رفتن تو يادم نمي ره
    اشكا دونه دونه رو گونه ي من نشسته بود
    دلم از جور زمونه خسته بود
    وقتي كه تو بوسه هاتو مي دادي
    انگاري اتيش به قلبم مي زدي
    نوبت من كه رسيد انگاري ديرت شده بود
    عشق بي دليل من دست و پا گيرت شده بود
    با نگاه تو به ساعت دل من شكست و ريخت
    شيشه ي عمر منم تموم شدو هيشكي نديد
    تو مي رفتي رو تن برگاي خيس
    فكر مي كردم تو خيالت كسي نيست

    خوشحال میشم اگر دیده بر دیدگانم بگذارید...
    موفق باشین
    یا هو

    پاسخحذف
  2. سلام
    دوباره مزاحتون شدم
    شما دیگه چرا تنهایی؟
    من نوشتتون رو هم دفعه قبل بطور کامل خوندم و فکر نکنین نظر رو همینطوری براتون گذاشتم.
    اگه با لینک دادن موافق هستین حتمآ با خبرم کنین.
    موفق و موید باشین
    یا هو

    پاسخحذف
  3. اگه نیای کنارم
    دلم میشه دیوونه
    غمم تموم نمیشه
    تو غربت زمونه

    واسه رسیدن تو
    گلهای باغچه واشد
    وجود خسته من
    به پای تو فدا شد

    قد تموم عالم
    تو خورشید تو ماهی
    تو سرزمین عشقم
    فقط تو پادشاهی

    پاسخحذف
  4. صدا کن مرا، صدا کن مرا،
    صدای تو قول تنهایی من
    به یاد کودکی لالایی من

    دل غمگین تو در دست من بود
    به دست دیگری افتاد و گم شد
    سیه زنجیر گیسوی بلندت
    پریشان شد به دست باد و گم شد

    نه من با توام نه تو با منی
    حریق جنگلم، خاکسترم کن
    نمیخواهم بمانم پرپرم کن
    نمیخواهم بدانی من که بودم
    برایت قصه بودم باورم کن

    پاسخحذف
  5. سلام
    ممنونم از لطفی که نسبت به من دارین.
    و انشاا... که زودتر حالتون بهتر بشه
    موفق باشین
    یا هو

    پاسخحذف