۱۳۸۶ مهر ۱۴, شنبه

تولدم

 خوبه که پاییز اومد
 تولدمم مبارک

۲۹ نظر:

  1. تولدت مبارک دخترخاله ی گله خودم

    پاسخحذف
  2. منم می رفتم می گفت اشتباهه بعدش دوباره رفتم زد مردود
    دیدی یه چیزیت اشکال دارهتقصیره من نیست

    پاسخحذف
  3. سلام آبجی !
    سرت چقد زشته !!
    تفلدت مبارک ، راستی من و تو نداریم کادو هرچی گیرت اومد نصف مصف !
    از اون لحاظم ناراحت نباش ، درست میشه ... صبر و حوصله داشته باش !!!

    پاسخحذف
  4. سلام
    تولد مبارک عزیزم.
    من خیلی وقتا امدم تو وب لاگت عزیزم ولی آپ نکرده بودی.
    ایشالا همیه سالم و سلامت باشی :)

    پاسخحذف
  5. fadaaat sham khoshkel khanooom
    ishalla in tavallod behtarin tavallod beshe baraaaat

    پاسخحذف
  6. be ghole bacheha:ishalla ta akhare omret zende bashi!

    پاسخحذف
  7. تولدتون مبارک بانو ... بال هات امسال یکم بزرگتر میشه ..اخه فرشته ها اینجورین هی اروم اروم هر سال هر سال بالاشون یکمی بزرگتر میشه ... شما هم فرشته ای خوب

    پاسخحذف
  8. ت. و. ل. د. ت............................مُ..ب..اااااااااااااااااااااااا..ر..ک!

    پاسخحذف
  9. تولدت مبارک... بی خیال... هرچی رو جدی بگیری شاخ می شه

    پاسخحذف
  10. اينكه ميگن هر چيزي رو رها كني برميگرده سمت خودت اگر مال تو باشه ! مي خواي امتحانش كن ..هرچند اميدوارم طرفت هم سعي نكنه اين امتحان كنه ... فعلا تبريكات تولد رو از ما بپذير ..

    پاسخحذف
  11. تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککک

    پاسخحذف
  12. سیلاااااااام
    میبینم که تفلد بازیه ... ما نبودیم زودتر از اینا بیایم کیک بخوریم...چیزی گزاشتی واسم یا نه
    تولدت مبارک باشه .. ایشالله تفلد 110001001010101010 + 2 سالگیت رو تبلیک بگم
    کادو هم با پست فرستادم بیاد

    پاسخحذف
  13. سلام عزیزم تولدت مبارک
    ببخشید دیرو زود داره اما سوخت و سوز نداره . امیدوارم سالهای سال زیر سایه خدا با شاد و پیروز باشی.دراگون

    پاسخحذف
  14. تولدت مبارک سیب آبی جان

    پاسخحذف
  15. حالا که تا اینجا اومدم بگم که من... آپیدم...

    پاسخحذف
  16. من هم از طرف بچه های دراگون بهت تبریک می گم تولدت مبارک

    پاسخحذف
  17. تولدت مبارک...!
    خوشحال میشم همراهیم کنی...!
    یا علی...!

    پاسخحذف
  18. تولدت مبارک....نگران نباش درست میشه!!!!

    پاسخحذف
  19. سلام:مبارک باد تولدتان

    پاسخحذف
  20. سلام
    من بعد از مدته طولانی اپیدم
    تولدت مبارک.

    پاسخحذف
  21. ما رفتیم و اودیم اما هنوز تو تولد موندی ... اینگاری خیلی خوشمی گذره بهت تو این جربان تولد !

    پاسخحذف
  22. سلام ... خوب بلاخره کادوی تولد چی بود ... می گم اگه الان بعد از 2 ماه بگم تولدت مبارک ضایعه ... نه ؟

    پاسخحذف