۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

دست خط

اصن  sms هر کسی فرق میکنه٫ یعنی دستخط داره هر کی واسه خودش . مثلا یکی میخواد بنویسه biron مینویسه beron یا berim و مینویسه birem  حالا هر کاریشم کنی و واسش توضیخ بدی بابا غلته جانم ٫ اون کار خودشو میکنه کلا . حالا بعضی هام آخر هر جمله نقطه میزارن ٫ یا حتما بین کلمات ویرگول میزارن ٫ یا ق رو با q مینویسن ( حالا نمیدونم کدوم درسته ). یا به جای o توی کلمات از u استفاده میکنن  و چندتا مدل دیگه . بعد اینجوری میشه بعضی هارو از روی دستخط شون شناخت ٫ یعنی کسایی که خاص مینویسنو میشه شناخت٫ اونایی که معمولی مینویسن که هیچی٫ باید گشت مدل نوشتنشو پیدا کرد ٫ میگم دیگه بعضی وقتا این میشه لذتهای زندگی که دستخط شناسی کنم . بعله ! بعد یکی دیگه از لذتهای زندگی این شده که کوچکترین چیز رو هم برم از هایپر استار بخرم ٫ حتی برای خریدن یه labello که سوپر مارکت سرکوچه هم داره ٫ ولی اصن کرمه انگار این هاپر استار رفتن ٫ حالا اگه دور بودم شاید به هر بهانه ای نمیرفتم اونجا ٫ البته بماند که من میرم یه چیز کوچیک بگیرم ولی هر بار یادم میوفته ٫ که چه چیزایی لازم دارم یا قراره لازمم بشه ٫ بعدشم که تو صف صندوق به خریدای مردم توجه کنم و شخصیت شناسی کنم کلی ٫  بعله دیگه

دنیام خوب دورانی داره اینروزا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر