۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

بعد من بعضی وقتا همچین آدم خوشبختی میشم که پنج صبح ٫ دوستم زنگ بزنه بگه بریم تجریش حلیم بخوریم ؟؟ بعد من بفهمم که امروز از اون روز خوباس و تندی حاضر شم ٫ بعد  بین همه مردایی که اومدن حلیم بخورن بشینیم حلیم بخوریم ٫ بعد هی بخندیم بعد هی یخ بزنیم و همینجوری یهویی دوتایی باهم داد بزنیم بریم امامزاده صالح؟؟؟ بعد دوتایی غش کنیم از خنده . بعد مسخ بشیم٫ ساکت بشیم ٫نوبتی راننده بشیم که هردومون بتونیم بریم تو حال خودمون بیرونو نگاه کنیم فکر کنیم به لحظه هامون ٫  بعد قرار بزاریم امروز اصن همش همچین جاهای خوبی بریم .بعله من که میگم از این پاییزا تا حالا نداشتم ولی حالا دارم 

۵ نظر:

  1. سلام. اعیاد بر شما و خانواده محترم تان مبارک. به روزم:

    حقیقت جاودانه من پا به عرصه زندگی من گذاشت
    و من هم در زندگی اش چو نم نم باران قدم نهادم.

    My ever lasting real stepped in world of my life
    and I also rained like the drops of rain in her life.

    پاسخحذف
  2. kharid ... badesham naharam dizi bekhori ...zohram beri jamshidiye on bala balaha ye ghahvei ham onja koft koni to sarma ..................bad eyne khola beshini fekr koni halesho bebar ....:Dمن :
    آخ که مثل چییییییی جات خالیه اینجا تو بیا باهم بریم دیزی بزنیم بعد قهوه کوفت کنیم باهم بعد خل خل بازی .... دوستم انار یادت نره هاااااااااااااااااااا :× :×

    پاسخحذف
  3. اینم خیلی خوبه که آدم یهو چشش بیفته به کامنت یه وبلاگ صاحابی مث گیس طلا که کلی توو وبلاگش کامنت گذاشته ، حالا گیرم که با یه اسم دیگه ، و چقدر خوش بحالش بشه که عجب ، پس گیس طلا هم اینجا رو میخونه و ...
    پاییز خوبیه . البته کمی تا قسمتی !

    پاسخحذف
  4. قدم رنجه کن وبیا
    به روزم باز

    پاسخحذف
  5. درستش قرار بذاریم هست. بزاریم از زاریدن به معنای گریه کردن می‌آید!من میدونم بذاریم درسته ولی اونایی که منو میشناسن میدونن که من همیشه جای ذ و ز رو اشتباه میزارم مگه اینکه حواسم نباشه ...

    پاسخحذف