۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

تجربس دیگه ...

بعد این میشه که من تو انتخابای آدمهای هم سفرم دقت کامل و داشته باشم از این به بعد ٫ و بفهمم همه پایه همه چیز نیستن که . بعد این میشه که من با یکی بشینم تو بالکن و تا صبح حرف بزنم و سکوت کنم و بعد یهویی واسه اولین بار تو دنیام شهاب ببینم بعد که چشمام گرد شدو خنده قشنگم رفت هوا و داد زدم دیدی دیدی ؟؟؟ واسم لحظه بسازه نه اینکه اون شادیه کوچولوی به وجود اومده رو تبدیل کنه به یه خاطره زشت ... بعله اینه که وقتی هوا خوبه و از شب قبلش من آماده زدن به آبم ٫  وقتی میرسیم به پلاژ همه بگن ماکه نمیایم میایم پیشت میشینیم و بخوره تو ذوق من ٫ باید یکی باشه با کله از ماشین بپره بیرون دست منم بکشه باخودش ٫ نه اینکه یکی باشه که بادیدن آب ـ آبی و هوای خوب دل جفتمونو بسوزونه و بگه فردا صبح زود میایم خب ؟؟؟ بعد فرداش و پس فرداش هوا یا بارون باشه یا طوفان ... بعد این میشه که یکی باشه که پای من باشه شب تا صبح خواب نباشه دیگه ٫ اگه قرار بود خواب باشه که سفر نمیشد اصن ٫ یکی باشه که پایه چیز کیک باشه اصن مثل اون آقا میتا کیشیه باشه بیاد پایه آدم بشه٫ بعد من نشم تنها ٫ من تنها نرم بگردم خوش باشم اونم تنهایی فقط با موزیکام ٫ آخه اگه میخواستم که تنها میرفتم دیگه اینا چی بودن دنبالم ... بعله باید دنبال آدم - سفر ـ خودم باشم اینروزا 

۴ نظر:

  1. امروز که همش سرمون توو اخبار ! بود ، چش ما رو دور دیدی یهو ! دو تا پست هوا کردی که .
    ولی دل ریخته های خوبیه . هر دو تاش خوبه .آخه نمیتونم همه حرفامو یه جا بزنم ...

    پاسخحذف
  2. Khanum khanuma,Islam as khubiash begu

    پاسخحذف
  3. دختر! یکم هوای بقیه رو هم داشته باش! این درست که چار دیواری و اختیاری، ولی وختی همه چی رو از جایی تعریف می کنی که فقط توی ذهن تو شکل گرفته، کار بقیه رو سخت می کنه. قبول داری؟ (بگو نه!)
    .
    بهتری؟
    شد؟

    پاسخحذف