۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

تنها دوبار زندگی میکنیم

خب میدونم که کسی نیست که ساعت چهار با من بیاد سینما ٫ منم که بدم نمیاد تنهایی برم ٫ از صبح زنگ زدم دیدم رزرو نمیکنن ٫ باید خودم برم . تو خیالم فکر کردم الان که برم اونجا با بی بلیطی مواجه میشم . یه ربع مونده تا سانس فیلم میرسم. خانومه میگه امکان داره پخش نشه تعداد کمه٫ میگم خب بدین بلیطو فکر کنم ارزش یه ربع منتظر بودن و داشته باشه . دوتا دختر پسر  هستن و یه آقاهه و یه خانومه روهم هفت نفریم . هممونو ردیف میکنه پهلوی همدیگه ٫ که بعد از نشستن هر کی جای خودشو تغییر میده . اولش به اسمش توجه میکنم میبینم معنیش از این چیزی که هست بیشتره ٫ خلا صه فیلمو دوست دارم اینکه انگاری تو اتاق خودمم و تنهایی دارم فیلم میبینم هم یه جورایی دوست دارم . بعد کلا فیلمو دوست دارم ٫ سیامک و شهرزاد و دوست دارم ٫ رابطه بینشونو بیشتر دوست دارم ٫ زندگیشونو دوست دارم ٫  جمع کردن زور برای آفتاب و دوست دارم ٫ دوبار زندگی کردن و دوست دارم .از بعضی حرفاشون یاد خیلی چیزا میوفتمو میخندم با خودم . کلا تجربه خوبی بود که حالمو خوب کرد

پ ن : بعد من کشف کردم که ٫ اینجا بلواری هست که برای رفتن به بالا تاکسی داره ولی برای برگشتن به پایین نداره .نمیدونم اون تاکسی ها که بالا مردمو پیاده میکنن چرا خالی میان پایین . بعد آدم مجبوره پیاده بره تا پایین بلوار دیگه ٫ تا اون پایین هم کلی آدمو بوق بارون میکنن و هر چی به پایین نزدیکتر میشی مدل ماشینا بالاتر میره. و میفهمم آدما کاری ندارن که طرف چیکارس ٫ کیه٫چیه٫چه شکلیه٫ فقط  به خانوم بودنش کار دارن . خلاصه کلی بوق بارون شدم و کلی خندیدم با خودم 

۳ نظر:

  1. بعضي مواقع يه سري چيزا حال آدمو خيلي خوب مي كنه
    و خوب شدناي اين مدلي مخصوصا تو صف سينما يا تئاتر يا هر جاي ديگه براي من زياد اتفاق افتاده
    فيلم تنها دوبار زندگي مي كنيم رو خيلي دوست داشتم تو چشنواره ي پيارسال ديدم
    از اون موارده نادره سينمايه ماست
    از اسم وبت خوشم اومد يهو چشمم خورد و اومدم و حالا پشيمون نيستم

    پاسخحذف
  2. تنها تنها دیگه!برو برو روتو کم کن نه پس با دودی ...

    پاسخحذف
  3. اگر حال و روز اهالی وبلاگستان با اینهمه بلاگر و کامنتگذار چنین است که تک و تنها راهی ی سینما شوند و در بازگشت ، بافتخار شان و بافتخار تنهایی شان بوق ها هم بصدا در آیند ، بدا بحال بی کس و کاران ، وبلاگ نداران و وبلاگ نخوانان ...باور کن اون تنهاییه اصن آرامش دنیاس ...

    پاسخحذف