۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

افکار

مهره های کمرم به دلیل استفاده نادرست از وزنه آسیب دیده و دردش به درد گودی کمر اضافه شده و اذیت میکنه . شبا نمیتونم بخوابم ٫ درد ـ نافذی داره ٫ که همراه ضعف میاد و کاملا نقطش حس میشه . دیشب خوابیدم روزمین همچنان که درد داشتم فکر هم میکردم ٫ فکر کردم که یه روزی از همین روزها که مشغول تمرینم یهویی پاهام شل بشه و بیوفتم زمین و سین و ف هول کنند و من از همون درد بی درمون بفهمم که بعله از فشارهای زیاد قطع نخاع شدم رفت ٫ و تمام طول راه تا بیمارستان رو اشک بریزم بیصدا . بعد  از اونجا به بعد٫ همه دوستا و فامیلا  بیان دیدنم و همه پچ پچ کنن که دیدی آه مردم گرفتتش و من بخندم به حماقتشون ٫ بعد من داغون میشم دیگه ٫ بعد اونایی که باعث شدن من اینهمه تو تمرینا فشار بیارم بیان ابراز پشیمونی کنن و من لذت ببرم از حماقتشون . فکر میکنم که کمتر از اینها  باید فشار بیارم یا اصلا نیارم که همچین روزی رو نبینم . بعد الان که فکر میکنم همون نقطه درد ـ بدی میگیره و بد جوری ضعف میکنم 

۴ نظر:

  1. عزیز دل برادر
    جریان سیال ذهنت را به رویا های قشنگ مشغول کن
    چرا به بک خیال بد و چیزی که تفاق نمی افته و نخواهد افتاد دامن می زنی که حتمی رو حالت تاثیر می ذاره؟!
    واقعیت اینه که انقدر محکم هستی که زود ریکاور بشی و دوباره فعالبت رو از سر بگیری

    پاسخحذف
  2. کلافه ام !
    نه
    به روزم !
    بیا

    پاسخحذف
  3. بقول قدما : خدا نکنه !

    پاسخحذف
  4. _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***____من آپم____________***
    _***______مشتاق نيم نگاهي_***
    __***_______هرچند گذرا____***
    ___***_________________***
    ____***______________ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***

    پاسخحذف