۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

زمان

اولین باری که گذر زمان و حس کردم ٫ کلاس اول دبستانم تموم شده بودو به یکی از دوستام گفتم دیدی چه زود میگذره! یهویی میبینی مدرسه تموم شده تابستون اومده . تا قبل از اون نمیفهمیدم وقتی کوچیکه میگه درستو بخون٫سخته ولی تموم میشه راحت میشی یعنی چی . بعدتر ها همیشه دوست داشتم دنیا یک روز دیر تر به وجود اومده بود ٫ وقتی یه روزی خوبی رو میگذروندم فرداش میگفتم اگه دنیا یک روز دیر تر بودا ٫ الان دیروز بود . تا چند سال پیش هم همینجوری بودم . داشتم فکر میکردم خیلی وقته دیگه دلم نخواسته دنیا یک روز دیرتر باشه ٫ حتی یه مدت انقدر از این دنیا کم میوردم که دلم میخواست یه عمر بخوابم ٫ بعد پاشم ببینم همونجوری شده که میخواستم . بعضی وقتا میگفتم کی میمیریم راحت شیم . الان که فکر میکنم میبینم دارم لحظه هامو دونه دونه نگه میدارم ٫ دونه دونشو استفاده میکنم از ترس اینکه نگذره ٫ دیگه اونقدر نیمخوابم که بشه یه عمر ٫ بیشتر با بیداری آرامش میگیرم ٫ دیگه الان اگه این جمله کی میمیریم بیاد تو ذهنم میگم چرا بمیرم ٫ دارم  به این خوبی زنگیمو میکنم . شاید باید این سیر میگذشته تا من به این روزا برسم ٫ شایدم من دیر گرفتم . فکر که میکنم میبینم تکامل یافتم ٫ رشد کردم انگاری

۵ نظر:

  1. . والا من از کل تکمیل ظرفیت فقط اسمشو شنیدم!
    فکر کنم مربوط به خالی موندن جای دانشجوهای انصرافی باشه... که البته با توجه به کم بودن ظرفیت رشته موسیقی خیلی احتمال کمی داره که شامل حالمون بشه!
    . اما من میدونم چرا قبول نشدم! بسوزه پدر کل کل با ژوری!
    . من سوره و آزاد امتحان ندادم، فقط سراسری رفتم.
    . از یه طرف هی به خودم میگم وای خدا چقدر وقت کم دارم اسفنده! از یه طرف یادم میفته پارسال این موقعا تازه داشتم فلش کارت مینوشتم!
    ...و زندگیمان شده همین تناقض!

    پ.ن. تو هم موسیقی زده بودی؟

    پاسخحذف
  2. چقدر خوبه زندگی ی خوب !
    وقتی خوبه چرا تا شقایق هست زندگی نکرد ؟
    اگر هم بد شد صبر میکنیم تا خوب بشه . چرا بمیریم ؟ مگه جونمونو از سر راه پیدا کرده ایم ؟ دو نفر کلی زحمت کشیده ان ، عرق ریختن تا ما شدیم ما . الکی که نیس . صحبت زندگیه نه برگ چغندر !

    پاسخحذف
  3. . موسيقي هم جزو رشته هاي سابقه هنري دار محسوب ميشه؟!
    . تقريباً چند درصد كل مخارج رو اونا تأمين ميكنن و چند درصدش رو خودمون بايد بپردازيم؟ يعني در يك كلوم مي‌صرفه مهاجرت كنيم؟!!!
    . واسه كشورايي مثل همين ايتاليا، دونستن زبون انگليسي كافيه يا بايد ايتاليايي هم بلد باشيم؟
    . حتماً مدرك زبان بايد داشته باشيم؟

    پاسخحذف
  4. تا زندگی هست شقایق را باید کرد ...

    پاسخحذف