۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

یه دونه

اصن زندگی یه جوری میشه که یکی تو زندگیت هست که همه جوره نازتو خریداره ٫ کلا میدونه تو چی میخوای ٫ تو فکرت چی میگذره ٫ چیا دوست داری بخری . اصن بعضی وقتا دست خط کجوکوله خودتو که نمیتونی بخونیش اون واست میخونه ٫ وقتی بیدارت میکنه فقط میشینه کنارتو موهاتو ناز میکنه ٫ وقتی میری پیتزا بخوری ٫ تیکه هاشو جدا میکنه که دستات نسوزه ٫ وقتی ماهی داریم غذا میدونه که تو از پوست و کله ماهی چندشت میشه  ٫واست ماهیو ریز میکنه میریزه تو بشقابت ٫ بعدا که بزرگتر میشه همه جوره پایت میشه تو همه چیز ٫ بعد تو میفهمی که این تنها مردیه تو دنیات که مرده واقعا ٫ که وفادار ترینه ٫ خوشقول ترینه ٫ احمق ترینه . بعد این آدم یهویی عاشق یکی مثل خودش میشه ٫ بعد تو دست چپش حلقه زرد میره ٫ بعد اصن محو میشه ٫ بعضی وقتا که بهش زنگ میزنی میگی چرا دلت واسه من تنگ نمیشه ٫ پررو بازی در میاره میگه تو باید دلت واسه من تنگ شه و یکی نیست بهش بگه دلم دیگه جرات نداره تنگ بشه ٫ بعد این آدم بد بشه یه کم ٫ دور بشه ٫ کم ببینتت ٫ از دور دوست داشته باشه . هر بار گه میخوای پیتزای داغ بخوری اشک تو چشمات جمع بشه . بعد تو ٫ گم بشی دیگه٫ بری غرق شی ٫ دنبال یکی مثل اون بگردی. ولی پیدا نکنی و هی با مخ بخوری زمین ٫ بعد بذارنت با هزارتا مسئولیت و برن ٫ بعد این آدم از بین این همه آدم باید داداش بزرگه تو باشه
 ...

۲ نظر:

  1. سلام دوست من ؟

    خوبی ؟

    با خاطره ای به نام ( نامه ای حسام خطاب به فرزندانش ) به روزم و پست های گذشته در آرشیو وب لاگم هست .

    این چند تا پست آخر زیبا ترین پست وب لاگم است و اینو من نمی گم اونایی که خوندن گفتند چون خیلی عاشقانه و عارفانس و البته نه یک عاشقانه ی بچه گونه یک عاشقانه ی خدایی .


    خیلی دوست دارم به وب لاگ 53 سال زندگیم سر بزنی و خاطراته زندگیمو بخونی .

    چون می دونم که عمر انسان اون قدر بلند نیست که بخواد همه چیز را تجربه کنه و انسان باید بعضی از تجربه ها را فقط بخونه نه تجربه کنه .

    دوست دارم اشتباهاتی که من در زندگیم مرتکب شدم را شما مرتکب نشی .

    یادت باشه دنیا کلاسه درسه و یادمون نره که از این کلاسه درس رو سفید بیرون بیاییم .

    اگه خاطراتم را دوست داشتی بخونی از پست اول بخون یعنی آبان 86

    شاید از نکته های نوشته های من به جاهایی برسی که تو زندگی به دردت بخوره .



    لطفا اگی حرفی داشتی در پست پایین بنویس ممنونت میشم .
    لطفا نظرت را در پست پایین بنویس

    من براي سالها مي نويسم سالها بعد که چشمان تو عاشق مي شوند افسوس که قصه مادربزرگ درست بود هميشه يکي بود و يکي نبود

    بخونی به خدا ضرر نمی کنی .......

    کار ما نیست شناسایی گل سرخ !!!!!!!!!!!!!


    منتظرتم

    در پناه حق

    یا حق

    مسعود 53 ساله از غربت

    پاسخحذف
  2. نوروز دلگیر ، نوروز غمگین ، بر شما مبارک !
    باشد تا نوروزی برسد تا تبریکش کلیشه ای و باسمه ای نباشد ...
    به امید آن نوروز !

    پاسخحذف